کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC

کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC

  • رنگ بدنه: سفید
  • سایز نمایشگر:13.5 اینچ
  • وزن: 345 گرم
  • جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • نوع باتری: باتری سکه ای CR2025

 

1,099,000 تومان

نگاهی کامل به کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC

کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC توسط شرکت شیائومی تازگی به بازار عرضه شده است. کاربران بسیاری هستند که علاقه ی بسیار به نقاشی کشیدن و کار های طراحی دارند، که نمی توانند آن ها را بر روی گوشی هوشمند انجام بدهند، پس می توانند از این کاغذ دیجیتالی شیائومی استفاده کنند. این محصول شیائومی از آن دسته کاغذهای دیجیتالی بوده که می توان همیشه آن را همراه خود حمل کنید.

امروزه در بازار مشابه این محصول بسیار وجود دارد ولی طراحی این کاغذ دیجیتالی شرکت شیاومی نسبت به مدل های دیگر بسیار سبک بوده و ظاهر مینیمالیستی دارد. طراحی این صفحه نمایش همانند یک تبلت بوده که رنگ بدنه ی آن نیز سفید است. این کاغذ دیجیتالی در دو سایز 10 و 13.5 اینچی به میان کاربران آمده است. همچنین در قسمت پایینی محفظه ی تعبیه شده که در آن از یک باتری سکه‌ ای CR2025 استفاده شده است.

طراحی بدنه ی

طراحی ظاهری این کاغذ دیجیتالی XMXHB02WC همانند تبلت است، که فقط در قسمت پایینی آن یک دکمه قرار گرفته می توان از آن برای خاموش و روشن کردن استفاده نمایید. جنس بدنه این محصول پلاستیک ABS بوده که بسیار مقاوم و با کیفیت است. وزن کاغذ دیجیتالی بسیار سبک بوده کاربران می توانند به راحتی آن را همراه خود به هر کجا که می خواهند حمل کنند.

صفحه نمایش دیجیتالی شیائومی XMXHB02WC در سایز 10 اینچی که می توان برای کودکان خود خریدارای نمایید و حمل آن راحت تر است خریدارای نمایید. و سایز دیگر این کاغذ دیجیتالی 13.5 اینچی بوده که در دفتر کار خود و طراحی های حرفه ای می توان از آن استفاده نمایید. یکی دیگر از مزیت این محصول شرکت شیائومی دکمه قفل صفحه بوده که در قسمت کناره تعبیه شده که با زدن آن دکمه نقاشی و طراحی بر روی صفحه پاک نمی شود.

همراه این کاغذ دیجیتالی یک قلم مغناطیسی در نظر گرفته شده است. فناوری حساس بر روی صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد که ضخامت فونت را بصورت مستقیم تغییر دهید.

یعنی هرچه قلم را بیشتر فشار دهید، خط ضخیم تر می شود. پس کاربران می توانند این محصول شرکت شیائومی را با قیمت مناسبی در سایت دلین کالا خریدارای نمایید.

XMXHB02WC

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کاغذ دیجیتالی شیائومی مدل XMXHB02WC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *